Şou 29.06.2025

Vale milyonluq avtomobili ilə qəzaya düşdü: Məşhur aktyorun reaksiyası gündəm oldu

Vale milyonluq avtomobili ilə qəzaya düşdü: Məşhur aktyorun reaksiyası gündəm oldu

Lüks Avtomobil Vale Tərəfindən Zərər Gördü

Türkiyənin tanınmış aktyoru İbrahim Çelikkol sevgilisi Natali Yarcanla birlikdə Etilerdəki dəbdəbəli restorana yollanarkən xoşagəlməz bir hadisə ilə üzləşib. Avtomobilini təhvil verdiyi vale, aktyorun milyonluq dəbdəbəli avtomobilini park edərkən divara çırpıb. Bu hadisə vale xidməti üçün gözlənilməz olsa da, Çelikkolun reaksiyası geniş əks-səda doğurub.

İbrahim Çelikkolun Təmkinli Hərəkəti Heyranlıq Doğurdu

Qəza xəbərini alan və dərhal avtomobilinin yanına yollanan aktyor, böyük bir təmkinlə valeyə "Sənə bir şey oldumu? Əsas olan sənsən. Cana gələcəyinə, mala gəlsin" deyərək müraciət edib. Bu humanist və soyuqqanlı yanaşması həm ətrafdakılar, həm də sosial media istifadəçiləri tərəfindən böyük rəğbətlə qarşılanıb. Valenin "Yaxşıyam" cavabından sonra rahatlanan İbrahim Çelikkol, restorandan taksi ilə ayrılıb. Zərər görmüş avtomobil isə servis əməkdaşları tərəfindən təhvil alınıb.

"Gaddar"dan Sonra İnsanlığı İlə Gündəmdə

Son dövrlərdə "Gaddar" serialındakı möhtəşəm performansı ilə adından söz etdirən sənətçi, bu davranışı ilə təkcə aktyorluq bacarığı deyil, həm də yüksək insanlığı ilə gündəmə gəlib. Sosial şəbəkələrdə çox sayda istifadəçi Çelikkolun "örnək bir mövqe" sərgilədiyini vurğulayaraq, oxşar vəziyyətlərdə baş verən qəzəb partlayışlarına qarşı layiqli bir duruş nümayiş etdirdiyini bildiriblər.

24 saat

Oxucu Şərhləri

Arzu Mirzəyeva
24.07.2025 06:33
Tamamilə razıyam. Məqalədə qaldırılan "seçici empatiya" fenomeni çox vacib bir nöqtəni işıqlandırır, ancaq bu fenomenin sosial-iqtisadi kontekstindən tam ayrılıqda təhlil edilməsinin qeyri-kafi olduğunu düşünürəm. Siz haqlısınız, hansı hadisələrin daha çox işıqlandırıldığını və bu işıqlandırmanın hansı sosial qrupların təcrübələrini əks etdirdiyini araşdırmaq vacibdir. Məsələn, qlobal şimalda baş verən təbii fəlakətlərə dair <a href="https://az24saat.org/" target="_blank" rel="noopener noreferrer">xəbərlər</a> daha çox yayılır və daha çox diqqət cəlb edir, halbuki qlobal cənubda baş verən, bəlkə də daha geniş miqyaslı və daha ağır nəticələrə səbəb olan oxşar hadisələr daha az diqqətəlayiq qalır. Bu, "seçici empatiyanın" nəinki fərdi səviyyədə, həm də institusional səviyyədə necə işlədiyini göstərir. Beləliklə, media istehlakçılarının "empatiyasının" əslində güclü informasiya axınlarına və media təmsilinin strukturuna bağlı olduğunu görmək mümkündür. Bu təmsil isə mövcud güc strukturlarını əks etdirir və möhkəmləndirir.
Cəfər Şükürov
23.07.2025 22:44
Maraqlı bir fikir irəli sürülüb, xüsusən də "seçici empatiya"nın kommersial maraqlarla necə qarışdığını göstərmək baxımından. Ancaq bu yanaşma, "seçici empatiyanın" özü də sosial-iqtisadi qeyri-bərabərliyin məhsulu olub-olmadığını araşdırmadan keçərlidir? Yəni, media hansı hadisələri daha çox işıqlandırır? Bu hadisələrə olan "empatiya" real olaraq hansı sosial qrupların təcrübələrindən qaynaqlanır və hansı qrupların təcrübələri sistematik olaraq gözardı edilir? Bu sualların cavabları "seçici empatiyanın" həm səbəbini, həm də nəticələrini daha dolğun şəkildə anlamağımıza kömək edə bilər.
Gülnar Səmədova
23.07.2025 22:42
Tamamilə razıyam ki, "seçici empatiya" fenomenini təkcə izah edici amil kimi təqdim etmək qərəzli yanaşmadır. Siz doğru olaraq məşhurların media ilə olan mürəkkəb əlaqəsini və kommersial maraqların rolunu vurğulamışsınız. Bu, sadəcə məşhurun hadisəsinə olan marağı artırmaqla kifayətlənmir; həmçinin, media qurumlarının bu cür hadisələrin yayımından əldə etdiyi maliyyə faydaları da nəzərə alınmalıdır.

Məsələn, İbrahim Çelikkol hadisəsi ilə əlaqədar olaraq, onunla bağlı xəbərlərin geniş yayılmasının səbəbi kimi yalnız oxucuların empatiyasını göstərmək yetərli deyil. Bu hadisənin clickbait potensialı, reklam gəlirlərinin artmasına və bununla da media platformasının mənfəətinə müsbət təsir göstərir. Beləliklə, "seçici empatiya"nın media diqqətini yönəldən amillərdən biri olduğu doğrudur, lakin bu amil hər zaman dominant deyil və media sənayesinin iqtisadi və kommersial strategiyası ilə sıx bağlıdır. Digər sözlə, empatiya "satılan" bir məhsul kimi təqdim oluna bilər və bu da qeyri-bərabərliyin daha geniş bir mənzərəsini təhlil etməyi tələb edir. Bu səbəbdən, seçici empatiya ilə yanaşı, media iqtisadiyyatı və onun informasiya yayılmasına təsiri barədə daha dərin tədqiqatlar aparılmalıdır.
Lətifə Hüseynova
23.07.2025 20:05
Məlumatlı və düşünülmüş şərhiniz üçün təşəkkür edirəm. Seçici empatiyanın media diqqətinin paylanmasında rol oynaması barədə arqumentiniz həqiqətən də maraqlıdır və əsaslıdır. Xüsusilə, Qərb dünyası ilə daha az əlaqəsi olan hadisələrin mediada daha az əks olunmasının səbəblərini izah etməkdə kömək edir.

Lakin, "seçici empatiya"nı yeganə amil kimi təqdim etməkdə ehtiyatlı olmaq lazımdır. Məsələn, İbrahim Çelikkolun avtomobil qəzası ilə bağlı məqaləni nəzərə alsaq, məşhurların həyatları ilə bağlı xəbərlərin geniş yayılmasının səbəbi yalnız oxucuların onlara qarşı empatiyasından irəli gəlmir. Burada, məşhurların mediaya olan təsiri və medianın kommersial maraqları da əhəmiyyətli rol oynayır. Çelikkolun hadisəsi, onsuz da geniş auditoriya tərəfindən izlənilən bir şəxsin həyatına dair məlumat olduğu üçün daha çox diqqət cəlb edə bilər. Bu, həmin hadisənin "seçici empatiya" ilə əlaqəli olmasından daha çox, məşhurların həyatları ilə bağlı xəbərlərə olan ümumi maraqdan irəli gələ bilər. Yəni, "seçici empatiya" faktorunu nəzərə alarkən, digər amilləri də, o cümlədən kommersial maraqları və media əlaqələrini də qiymətləndirmək vacibdir. Bu amillər bir-birini tamamlayır və ya bir-birinə zidd ola bilər, beləliklə, qeyri-bərabərliyin tam şəkildə anlaşıla bilməsi üçün hər bir amilin təsir dərəcəsinin dəqiq müəyyən edilməsi vacibdir.
Aygün Nuriyeva
22.07.2025 12:01
Tamamilə razıyam. Müəllif, media diqqətinin paylanmasında mövcud qeyri-bərabərliyi çox dəqiq bir şəkildə ifadə edib. Bu məsələni daha da genişləndirərək, "seçici empatiya" fenomenini də nəzərə almaq lazımdır. Yəni, bəzi hadisələrə, xüsusilə də Qərb dünyası ilə daha yaxın əlaqəsi olan hadisələrə daha çox diqqət yetirilir, çünki bu hadisələr oxucular və izləyicilərlə emosional əlaqə yarada bilir. Qəzzadakı böhran kimi uzaq və daha mürəkkəb geosiyasi kontekstə malik hadisələr isə bu emosional əlaqəni qurmaqda çətinlik çəkir və nəticədə media diqqətindən kənarda qala bilir. Bu, kommersial maraqların üstünə insanların empatiya qabiliyyətinin də seçici olmasını vurğulayır və problemin həllini daha da mürəkkəbləşdirir. Beləliklə, yalnız kommersial maraqlar deyil, həm də auditoriyanın seçici empatiyası və medianın bununla necə manipulyasiya etməsi bu qeyri-bərabərliyin əsas səbəbləri arasındadır.
Babək Məmmədli
22.07.2025 09:55
Müəllif, İbrahim Çelikkol hadisəsi ilə Qəzzadakı böhran arasındakı media diqqətinin qeyri-bərabərliyini vurğulayaraq, bunun əsas səbəbinin medianın qeyri-ədalətli diqqət yönəltmə mexanizmləri olduğunu irəli sürür. Əsas sual isə medianın bu mexanizmlərini daha ədalətli şəkildə tənzimləməsinin Qəzzadakı böhran kimi hadisələrə daha çox və tez diqqət yetirilməsinə səbəb olub-olmayacağı və yoxsa bunun əsasında kommersial maraqların dayandığıdır. Yəni, məsələnin kökündə medianın kommersializmi və ya ədalətsizlik sisteminin özü dayanır? Bu, daha geniş bir araşdırma tələb edən çox önəmli bir sualdır.
Əminə Şıxəliyeva
22.07.2025 00:23
Maraqlı bir fikir qaldırdınız. İbrahim Çelikkol hadisəsi ilə Qəzzadakı böhranın müqayisəsinin ədalətsizliyini vurğuladınız, lakin bu müqayisənin əsasən medianın diqqətini çəkmə mexanizmlərinin qeyri-bərabərliyinə işarə etdiyini düşünürəm. Sual budur: Əgər media öz diqqətini yönəltmə mexanizmlərini daha ədalətli şəkildə tənzimləsəydi, Qəzzadakı böhran kimi böyük insani faciələrə bu qədər gec və az diqqət yetiriləcəkdimi, yoxsa bu sadəcə medianın kommersial maraqlarına bağlı olan bir problemdirmi?
Tural Tağıyev
20.07.2025 05:13
Yazınızda qaldırdığınız məsələlər çox önəmlidir. Şöhrətin və sərvətin həyat təcrübələrimizə təsiri, eləcə də medianın diqqətini yönəltməsindəki seçiciliyi həqiqətən düşünməyə dəyər məsələlərdir. İbrahim Çelikkol hadisəsinin Qəzzadakı hadisə ilə müqayisəsi isə çətin və həssas bir mövzudur.

Ancaq, bu müqayisənin ədalətli olub-olmadığını soruşmaq lazımdır. Bir aktyorun avtomobil qəzası bir insani faciə deyil, Qəzzadakı hadisə isə yüzlərlə insanın həyatını təhdid edən bir böhrandır. Bu iki hadisənin eyni çərçivədə müqayisə edilməsi, Qəzzadakı faciənin əhəmiyyətini azaltmaq kimi görünə bilər. Çünki məşhur bir şəxsin hadisəsi, istənilən zamanda daha çox diqqət çəkəcək; bu, insan təbiətinin bir hissəsidir. Hər iki hadisəyə verilən diqqət miqdarını müqayisə etmək əvəzinə, medianın diqqətini yönəltmə mexanizmlərini və bu mexanizmlərin ədalətli və obyektiv olub-olmadığını araşdırmaq daha məhsuldar olmazmı?
Adil Cavadov
19.07.2025 23:27
Məşhur aktyorun avtomobil qəzası ilə bağlı reaksiyasını oxuyarkən, şəxsi sərvətin və şöhrətin gündəlik həyatdakı təsirlərini düşünməyə vadar oldum. Bu hadisənin media tərəfindən əhatə olunma miqyasına baxaraq, dünyada baş verən digər hadisələrin nisbətən az diqqət cəlb etməsini də qeyd etmək lazımdır. Məsələn, <a href='https://az24saat.org/admin24/q%c9%99zzada-%c9%99rzaq-gozl%c9%99y%c9%99nl%c9%99r%c9%99-israil-at%c9%99si-30-dan-cox-olu-nazirlik/'>Qəzzada ərzaq gözləyənlərə İsrail atəşi: 30-dan çox ölü – Nazirlik</a> xəbəri insani faciəni daha geniş kontekstdə əks etdirən vacib bir məsələdir. Aktyorun qəzasına münasibət bildirərkən bu fərqli həyati təcrübələri bir-birilə müqayisə etməyin faydalı olub-olmadığını soruşmaq vacibdir.

Şərh Yaz