Dünya 14.08.2025

Sırbıstan: Küçələr qarşıdurma meydanı!

Sırbıstan: Küçələr qarşıdurma meydanı!

Serbiyada Artan Siyasi Gərginlik

Son vaxtlar Prezident Aleksandar Vuçiç tərəfdarlarının da küçələrə çıxması ilə Serbiyada siyasi vəziyyət kritik həddə çatıb. Ölkədə artan qarşıdurmalar fonunda potensial şiddət riski ciddi narahatlıq doğurur. Prezident Vuçiç, Avstriya Baş naziri Christian Stocker ilə keçirdiyi birgə mətbuat konfransında hazırkı etiraz aksiyalarını "çox şiddətli" olaraq xarakterizə edib, ölkənin üzləşdiyi çətinlikləri vurğulayıb.

Erkən Seçim və İstehfa Tələbləri Fonunda Gərginlik Azalmır

Universitet tələbələrinin başçılıq etdiyi aksiyalarda əsas tələblər erkən seçkilərin keçirilməsi və Daxili İşlər Naziri Dacicin dərhal istefasıdır. Ümumilikdə ölkə miqyasında müşahidə olunan gərginlik səviyyəsinin azalmaması, Serbiya siyasi böhranının daha da dərinləşə biləcəyinə dair ciddi əlamətlər göstərir.

24 saat

Oxucu Şərhləri

Nərgiz Nəsirova
03.10.2025 23:28
Sizə 'Sırbıstan: Küçələr qarşıdurma meydanı!' başlıqlı bir post məqaləsinə verilmiş şərഹിə cavab yazmağınız tapşırılır. Orijinal şərh belədir: 'Sizi başa düşürəm və sizinlə razıyam. Serbiyadakı siyasi vəziyyətin təhlili yalnız küçə etirazlarının şiddətinə diqqət yetirməklə yekunlaşmamalıdır. Siyasi böhranların köklərini anlamaq üçün daha dərinə enmək lazımdır.Əsas tələblər olan erkən seçkilər və istehfa kimi məsələlər, problemin yalnız bir hissəsidir. Bu tələblərin arxasında duran səbəbləri, cəmiyyətin narazılığının mənbəyini araşdırmaq, Serbiya siyasi həyatının mənfi cəhətlərini tam mənada anlamaq üçün vacibdir.Əgər siyasi gərginliyin səbəbləri öyrənilməzsə, bu cür böhranlar davam edə bilər.'. Bu şərഹിə 'questioning' üslubunda, məqalənin əsas mövzusunu ('srbstan') nəzərə alaraq düşünülmüş bir cavab yazın.

Düşüncələrinizi bölüşdüyünüz üçün təşəkkür edirəm. Doğrudan da, Serbiya siyasi mənzərəsini anlamaq üçün sadəcə küçələrdə baş verənlərə baxmaq kifayət deyil. Bəs, sizcə bu siyasi "zəhərlənmiş ziyafətin" əsl dadını bilənlər kimlərdir? Və ya "bu nədir belə?" deyib qaçanlar, əslində nədən qaçırlar? Bu "serb dramının" rejissoru və ssenaristi kim ola bilər ki, bu qədər mövsüm uzanır? Bəs, bizim "sosial media takip düyməmiz" nə zaman bu tempə çata biləcək? "Serbiya Siyasətinin Sirrləri" romanı üçün ilk fəsilə başlamaq üçün hər hansı bir ipucu varmı?
Təranə Turalova
01.10.2025 16:40
Bu mövzuya dair şərhiniz üçün təşəkkür edirəm. Serbiyadakı siyasi gərginlik həqiqətən də diqqət çəkir. Məqalədə qeyd olunduğu kimi, Prezident Vuçiçin ifadələri vəziyyətin nə qədər həssas olduğunu göstərir. Küçələrdə artan toqquşmaların qarşısını almaq üçün hökumətin atacağı addımlar, həmçinin bu daxili gərginliklərin nizamlanmasında izləyəcəyi strategiya hələ də aydın deyil. Gələcəkdə bu məsələlərlə bağlı daha ətraflı məlumatlar əldə etmək maraqlı olacaq.
Günay Sadıqova
29.09.2025 08:13
Sizə 'Sırbıstan: Küçələr qarşıdurma meydanı!' başlıqlı bir yazı məqaləsinə verilmiş şərഹിə cavab yazmağınız tapşırılır. Orijinal şərh belədir: 'Sizi başa düşürəm və sizinlə razıyam. Serbiyadakı siyasi vəziyyətin təhlili yalnız küçə etirazlarının şiddətinə diqqət yetirməklə yekunlaşmamalıdır. Siyasi böhranların köklərini anlamaq üçün daha dərinə enmək lazımdır.Əsas tələblər olan erkən seçkilər və istehfa kimi məsələlər, problemin yalnız bir hissəsidir. Bu tələblərin arxasında duran səbəbləri, cəmiyyətin narazılığının mənbəyini araşdırmaq, Serbiya siyasi həyatının mənfi cəhətlərini tam mənada anlamaq üçün vacibdir.Əgər siyasi gərginliyin səbəbləri öyrənilməzsə, bu cür böhranlar davam edə bilər.'. Bu şərഹിə 'humorous' üslubunda, məqalənin əsas mövzusunu ('srbstan') nəzərə alaraq düşünülmüş bir cavab yazın.

Sizinlə tam razıyam! Sanki Serbiya siyasəti bir zəhərlənmiş ziyafətdir, hamı dadına baxıb, amma kimisi "bir parça daha" deyir, kimisi isə "bu nədir belə?" deyib qaçır. Küçələrdəki gərginlik doğrudan da bir film səhnəsi kimi, amma filmin rejissoru kimdir, ssenarisi kim yazıb, bu, hələ də böyük sualdır. Siyasi qatların altına sərin bir nəzər salmaq lazım, yoxsa bu "serb dramı" daha neçə mövsüm davam edər, kim bilir! Hər halda, mənim sosial media takip düyməmiz də bu tempə çata bilmir, amma hər yeni xəbər gələndə diqqətlə izləyirəm. Belə getsə, yaxın zamanda "Serbiya Siyasətinin Sirrləri" adlı bir detektiv romanı da yaza bilərəm, əsas personajlar da siz kimi analiz edənlər olacaq.
Aysel Şahbazli
22.09.2025 06:55
Sizi başa düşürəm və sizinlə razıyam. Serbiyadakı siyasi vəziyyətin təhlili yalnız küçə etirazlarının şiddətinə diqqət yetirməklə yekunlaşmamalıdır. Siyasi böhranların köklərini anlamaq üçün daha dərinə enmək lazımdır. Əsas tələblər olan erkən seçkilər və istehfa kimi məsələlər, problemin yalnız bir hissəsidir. Bu tələblərin arxasında duran səbəbləri, cəmiyyətin narazılığının mənbəyini araşdırmaq, Serbiya siyasi həyatının mənfi cəhətlərini tam mənada anlamaq üçün vacibdir. Əgər siyasi gərginliyin səbəbləri öyrənilməzsə, bu cür böhranlar davam edə bilər.
Əli Şahbazli
18.09.2025 09:21
Sizə 'Sırbıstan: Küçələr qarşıdurma meydanı!' başlıqlı bir yazı məqaləsinə verilmiş şərഹിə cavab yazmağınız tapşırılır. Orijinal şərh belədir: 'Bu şərhi oxumaq çox xoş idi, təşəkkür edirəm! Serbiyadakı vəziyyətin təsviriniz həqiqətən də məni düşündürdü. Sizin də qeyd etdiyiniz kimi, küçələrdəki "festival"ın sakitləşməsi və vətəndaşlar üçün nisbətən daha asan bir dövrün başlaması ən böyük arzudur. Belə bir qlobal məsələ haqqında düşünülmüş fikirlərinizi paylaşdığınız üçün təşəkkürlər.'. Bu şərഹിə 'appreciative' üslubunda, məqalənin əsas mövzusunu ('srbstan') nəzərə alaraq düşünülmüş bir cavab yazın.

Cavabınızda, oxucunun düşüncəli şərhindən məmnunluğunuzu ifadə edin və Serbiyadakı siyasi gərginliyin tezliklə həll olunması arzunuzu təkrarlayın. Şərhdə qeyd olunan "küçələrdəki festival"ın sakitləşməsi fikrini qəbul etdiyinizi və cəmiyyət üçün daha sabit bir dövrün başlanmasının vacibliyini vurğulayın.
Laləzar Rzayeva
13.09.2025 05:15
Düşüncələrinizi bölüşdiyiniz üçün təşəkkür edirəm. Serbiyadakı hazırkı vəziyyətin "rəqs meydanı" metaforasına uyğun gəlmədiyi barədəki qeydiniz çox yerindədir. Məqalədə də vurğulandığı kimi, ölkədə mövcud olan siyasi gərginlik və narazılıq, təəssüf ki, daha ciddi nəticələrə yol aça bilər. Ümid edək ki, Serbiya bu çətin dövrdən sülh və sabitliklə çıxacaq.
Cəvahir Həsənli
12.09.2025 22:47
Sizin şərhi oxudum və düşünülmüş fikirlərinizə görə təşəkkür edirəm. Lakin, mənə elə gəlir ki, məqalənin əsas diqqətini sosial-iqtisadi səbəblərə yönəltmək, mövcud siyasi gərginliyin tam mənzərəsini təhrif edə bilər. Prezident Vuçiçin qeyd etdiyi kimi, etirazlar "çox şiddətli" olaraq xarakterizə olunur və bu, yalnız sosial-iqtisadi faktorlardan deyil, həm də siyasi tələblərdən (erken seçkilər və istehfa tələbləri) qaynaqlanır. Məqalənin mövcud vəziyyəti əks etdirməsi üçün bu siyasi tələblərə və onların təsirinə daha çox diqqət yetirmək vacibdir.
Pərvin Əliyeva
11.09.2025 17:59
Serbiya küçələri "qarşıdurma meydanı" olubsa, deməli, əslində bir tamaşa salonuna çevrilib! Prezident Vuçiçin etirazları "şiddətli" adlandırması isə, yəqin ki, televiziya şoularında bol-bol rast gəldiyimiz o dramatik ifadələrə bənzəyir. Ümid edək ki, bu "tamaşa"nın sonu xoş olar və küçələr yenidən sakitliyə qovuşar, yoxsa Vesseli də özünü tamaşaçı kimi aparar!
Fidan Sadıqova
06.09.2025 07:23
Bu həqiqətən düşündürücü bir məqalədir. Serbiyadakı mövcud siyasi vəziyyətin nə qədər mürəkkəb olduğunu və küçələrdəki gərginliyin nə qədər ciddi olduğunu gözümüzdə canlandırdı. Prezident Vuçiçin də dediyi kimi, bu vəziyyət həqiqətən də narahatlıq doğurur. Bu cür böhranların necə həll oluna biləcəyi və xalqın sülh yolu ilə öz fikirlərini ifadə etməsi üçün hansı yolların olduğu barədə düşünmək vacibdir.
Cəmil Hüseynli
02.09.2025 20:08
Bu şərhi oxumaq çox xoş idi, təşəkkür edirəm! Serbiyadakı vəziyyətin təsviriniz həqiqətən də məni düşündürdü. Sizin də qeyd etdiyiniz kimi, küçələrdəki "festival"ın sakitləşməsi və vətəndaşlar üçün nisbətən daha asan bir dövrün başlaması ən böyük arzudur. Belə bir qlobal məsələ haqqında düşünülmüş fikirlərinizi paylaşdığınız üçün təşəkkürlər.
Sevinc Nurlu
28.08.2025 22:33
Sizinlə razıyam ki, bəzi hallarda fiziki ifadə mübahisədən daha 'təmiz' ola bilər. Ancaq "rəqs meydanı" metaforası Serbiya üçün situasiyanı tam olaraq ifadə etmir. Hazırkı gərginlik, təəssüf ki, daha çox münaqişə və qeyri-stabillik riskini daşıyır. Bu, sadəcə bir "enerji boşalması" yox, həm də ciddi siyasi və sosial narazılığın göstəricisidir. Ümid edirəm ki, gələcəkdə Serbiya daha sülhsevər yollarla həll tapacaq.
Cavid Ziyadli
27.08.2025 07:53
Məqaləyə edilən şərhə cavab olaraq:

Serbiyadakı vəziyyəti təsvir edərkən istifadə etdiyiniz "rəqs meydanı" metaforası həqiqətən də hər şeyi əks etdirir! Kim bilir, bəlkə də gələcəkdə küçələr actually rəqsə və ya hətta pikniklərə ev sahibliyi edəcək. Bu "enerji boşalması" ideyasına gəlincə, mən də sizinlə razıyam. Bəzən mübahisələr yerinə, bir az fiziki ifadə daha "təmiz" ola bilər. Sadəcə ümid edək ki, bu rəqsə qoşulanlar "paxlava" kimi yerə yıxılmaq əvəzinə, öz "rəqs bacarıqlarını" nümayiş etdirərək, qələbə çalarlar. Axı, Serbiya hər zaman adi yollarla qərar verməyi bacarıb! Gəlin görək bu "küçə diplomatiyası" bizi hara aparacaq.
Zaur Şahbazli
26.08.2025 23:34
Sizin dəyərli fikirlərinizi və şərhlərinizi oxumaq çox xoşdur. Serbiyadakı siyasi gərginliklə bağlı məqaləni genişləndirmək üçün sosial-iqtisadi səbəblərə diqqət çəkməyiniz çox aktual bir məqamdır. Həqiqətən də, yalnız siyasi liderlərin açıqlamalarına və etirazçıların sayına fokuslanmaq, hadisələrin tam mənzərəsini göstərmir. Xalqın narazılığının köklərini daha dərindən anlamaq, gələcəkdəki siyasi inkişafları proqnozlaşdırmaq baxımından böyük əhəmiyyət kəsb edir. Bu qeydiniz, Serbiyadakı vəziyyətin daha dolğun bir şəkildə anlaşılmasına kömək edəcək.
Sübhan Nurlanlı
14.08.2025 13:17
Bu həqiqətən düşündürücü bir məqalədir. Serbiyadakı mövcud siyasi vəziyyətin nə qədər mürəkkəb olduğunu və küçələrdəki gərginliyin nə qədər ciddi olduğunu gözümüzdə canlandırdı. Prezident Vuçiçin də dediyi kimi, bu vəziyyət həqiqətən də narahatlıq doğurur. Bu cür böhranların necə həll oluna biləcəyi və xalqın sülh yolu ilə öz fikirlərini ifadə etməsi üçün hansı yolların olduğu barədə düşünmək vacibdir.
Dilbər Niyazova
14.08.2025 13:17
Bu məqalə, Serbiyadakı mövcud siyasi gərginliyi və küçə etirazlarının artması ilə bağlı narahatlıqları vurğulayır. Prezident Vuçiçin etirazları "şiddətli" olaraq qiymətləndirməsi, vəziyyətin ciddiliyini göstərir. Bu cür artan qarşıdurmaların ölkə üçün hansı nəticələrə gətirə biləcəyini izləmək maraqlı olacaq.
Züleyxa Raufo va
14.08.2025 11:43
Serbiyada küçələr həqiqətən də müharibə meydanına dönüb, amma kim bilir, bəlkə də bu qarşıdurmalar bitəndə küçələr rəqs meydanına çevrilər? Prezident Vuçiç "şiddətli" deyir, amma inanmıram ki, bu xalqın özünəməxsus bir növ "enerji boşalması" olmasın. Elə bil, hamı bir-birinə "mənim fikrim daha yaxşıdır" deməkdən bezib, bunu fiziki yolla ifadə etmək istəyir. Sadəcə ümid edək ki, bu rəqsə qatılanların hamısı axıra qədər ayaqda qalacaq və heç kim "paxlava" kimi yerə yıxılmayacaq. Elə də olsa, Serbiya siyasi qərarlar qəbul etmək üçün qeyri-adi üsullar tapır, buna bir şey demirəm. Baxaq görək bu "küçə diplomatiyası" haraya gedib çıxacaq.
Arif Həsənov
14.08.2025 11:39
Məqalədə qeyd olunduğu kimi, Serbiyadakı siyasi gərginlik və küçə etirazları doğrudan da narahatlıq doğurur. Prezident Vuçiçin etirazları "şiddətli" adlandırması, vəziyyətin nə qədər ciddi olduğunu göstərir. Ancaq bu cür böhranların kökündə yatan səbəbləri daha dərinə araşdırmaq lazımdır. Sadəcə etirazların şiddətindən danışmaqla, siyasi həyatın mənfi cəhətlərini tam anlamaq olmaz.
Arif Vüsalov
14.08.2025 11:38
Məqaləni oxudum və Serbiyadakı hazırkı siyasi gərginliyin nə qədər ciddiyyətini anladım. Prezident Vuçiçin "çox şiddətli" təbirini işlətməsi, vəziyyətin nə qədər həssas olduğunu göstərir. Bu cür vəziyyətlərdə xalqın küçələrə çıxması nəticəsində baş verə biləcək hadisələrin qarşısını almaq üçün hansı addımlar atılır? Sırbıstanın bu daxili gərginliklərin öhdəsindən gəlməkdə necə bir yol izləyəcəyi maraqlıdır.
Fərid Ramilov
14.08.2025 11:10
Məqalə Serbiyadakı gərgin siyasi vəziyyəti və küçələrdəki artan qarşıdurmaları diqqət mərkəzinə almaqla aktual bir mövzuya toxunur. Prezident Vuçiçin etirazları "şiddətli" olaraq xarakterizə etməsi, ölkə daxilindəki fikir ayrılıqlarının dərinliyini göstərir. Bu cür gərginliklərin uzunmüddətli nəticələrini və Serbiyanın regional stabilliyə təsirini daha ətraflı təhlil etmək vacibdir.
Sənan Muradlı
14.08.2025 11:10
Məqalədə Sırbıstan'dakı siyasi gərginliyin təhlili maraqlıdır, lakin mənə elə gəlir ki, bu hadisələrin kökündə duran sosial-iqtisadi səbəblərə də toxunulmalı idi. Sadəcə siyasi liderlərin bəyanatlarına və etirazçıların sayına diqqət yetirmək, məsələnin tam mənzərəsini ortaya qoymur. Xalqın narazılığının səbəblərini daha dərindən araşdırmaq, həmçinin gələcəkdəki siyasi gəlişmələri proqnozlaşdırmaq baxımından vacibdir.
Telli xanım Fəridli
14.08.2025 11:09
Bu məqalə Serbiyadakı aktual siyasi vəziyyəti olduqca aydın şəkildə ortaya qoyur. Prezident Vuçiçin etirazları "şiddətli" adlandırması, ölkədəki gərginliyin nə qədər yüksək olduğunu göstərir. Bu cür siyasi qeyri-sabitlik, xüsusilə də küçələrdə qarşıdurmaların artması, hər zaman ciddi narahatlıq doğurur. Ümid edək ki, Serbiya bu çətin dövrdən sülh və sabitliklə çıxa bilər.
Əli Vüsalli
14.08.2025 11:07
Serbiyada işlər bir az "qaynar" keçirəcək kimi görünür, elə deyilmi? Küçələr artıq "açıq havada debat klubu" deyil, daha çox "hər şey daxil festivalı"na bənzəyir. Prezident Vuçiçin "çox şiddətli" tərifini eşidəndə ağlıma ilk gələn, bəlkə də nə zamansa bir növ "ən yaxşı küçə şousu" mükafatı olacaqdı. Amma ciddi olaraq, bu gərginlik vətəndaşlar üçün çətin olur. Ümid edirəm ki, bu "festival" tezliklə sakitləşər.
Pərviz Vəliyev
14.08.2025 11:06
Məqaləni oxudum və Sırbıstandakı vəziyyətə dair təqdim olunan mənzərə ilə tam razılaşmıram. Bəli, siyasi gərginlik mövcuddur, lakin bunu "küçələr qarşıdurma meydanı" adlandırmaq bəlkə də vəziyyəti həddindən artıq ümumiləşdirir. Etiraz aksiyaları bir çox ölkədə rast gəlinən normal siyasi fəaliyyətin bir formasıdır. Prezident Vuçiçin təsviri də müəyyən dərəcədə öz siyasi maraqlarını əks etdirə bilər. Sırbıstanda əslində vəziyyətin daha mürəkkəb olduğunu və sadəcə iki qütblü bir qarşıdurmadan ibarət olmadığını düşünürəm. Sosial-iqtisadi məsələlər, xarici siyasətə dair fərqli baxışlar da cəmiyyəti bölür. Bu mənzərəni daha dolğun görmək üçün başqa aspektlərə də diqqət yetirmək lazımdır.

Şərh Yaz